Systemy
zarządzania
hotelami
i restauracjami
System
zarządzania
dokumentami
i WORKFLOW
Systemy
analiz
biznesowych
Integracja
i systemy
komputerowe
Elliteq - System zarządzania dokumentami i WORKFLOW

Elliteq - System zarządzania dokumentami i WORKFLOW

elliteq to autorski, nowoczesny i wszechstronny systemy informatyczny wspierający zarządzanie firmą dzięki automatyzacji procesów biznesowych, elektronicznemu obiegowi dokumentów oraz bezpiecznej archiwizacji danych.

elliteq na który składają się moduły: ARVest , FLOWer , ScanPort  i FLEXer , stanowi uniwersalne rozwiązanie w pełni dostosowywalne pod potrzeby rozwijającego się biznesu.

Nasze wdrożenia oparte są o sprawdzone rozwiązania najwyższej klasy m.in. - Open Text – światowego lidera w zakresie tworzenia rozwiązań klasy Enterprise Content Management oraz elliteq – którego innowacyjne rozwiązania wykorzystywane są w największych polskich spółkach.

Co możesz osiągnąć z elliteq:

  • Wyższą wydajność procesów. Reguły obiegu spraw i dokumentów są w systemie ściśle określone i optymalnie zaplanowane. Twoja firma pracuje efektywniej, ponieważ pracownicy oszczędzają czas, który przed automatyzacją procesów zużywali na improwizację, a wąskie gardła są wyeliminowanie.
  • Optymalną realizację zadań. Ponieważ podstawą do określenia zasad pracy obiegu spraw i dokumentów są najlepsze praktyki, system klasy BPM prowadzi pracownika w taki sposób, by zadanie zostało wykonane w sposób optymalny z punktu widzenia jakości pracy, jak i oszczędności czasu i kosztów.
  • Skuteczniejsze zarządzanie. Systemy klasy BPM wymuszają realizację określonych zadań, a menedżerom dają wgląd w przebieg procesów i umożliwiają kontrolę ich realizacji. To gwarantuje, że żadne istotne elementy procesów nie są pomijane.
  • Najwyższy poziom bezpieczeństwa informacji. W systemach klasy BPM precyzyjnie zdefiniowane są uprawnienia i role pracowników. Dostęp do określonych zasobów intelektualnych firmy mają więc wyłącznie uprawnione do tego osoby, gwarantując bezpieczeństwo danych.
  • Obniżenie kosztów. Automatyzacja procesów biznesowych i obiegu dokumentów umożliwia redukcję kosztów z kilku powodów.
    • Po pierwsze, dzięki precyzyjnemu określeniu ról pracowników w systemie, czas najbardziej wykwalifikowanych pracowników – najdroższych z punktu widzenia pracodawcy – jest optymalnie wykorzystany.
    • Po drugie, optymalny sposób realizowania poszczególnych procesów, który narzucony jest przez system, sprawia, że wiele czynności wykonywanych jest szybciej, przez mniejszą ilość personelu, niż miałoby to miejsce przy zastosowaniu tradycyjnych metod.
    • Po trzecie, dzięki optymalizacji obiegu dokumentów, niższe są koszty obsługi dokumentów papierowych (papier, toner, przechowywanie).