Systemy
zarządzania
dokumentami
i Workflow
Systemy
zarządzania
hotelami
i restauracjami
Systemy
analiz
biznesowych
Integracja
i systemy
komputerowe
Systemy zarządzania dokumentami i workflow

elliteq ARVest

Bezpieczne i tanie elektroniczne archiwum dokumentówDzięki elliteq ARVest twoje e-Archiwum jest bezpieczne a Ty masz pełną dostępność do wszystkich dokumentów. 

ARVest to profesjonalny system DMS, umożliwiający sprawne zarządzanie zarówno dokumentami w formie zdigitalizowanej jak i archiwum fizycznym. Redukuje koszty przechowywania i dostępu do dokumentów i ich treści, gwarantuje ochronę danych i umożliwia w pełni kontrolowaną pracę z dokumentami oraz ich błyskawiczne wyszukiwanie i powiązane z nimi sprawy.

 

Korzyści jakie osiągniesz stosując to rozwiązanie:

- będziesz miał zagwarantowane bezpieczne przechowywanie informacji,
- dostaniesz wysoko autoryzowany dostęp do wszystkich czynności na dokumencie, takich jak np. edycja, zmiana statustu, odczyt czy utworzenie wersji,
- będziesz mógł śledzić (trwała rejestracja) zmiany w dokumencie i jego metadanych,
- zapewnione automatyczne wersjonowanie dokumentu i metadanych,
- zredukujesz przestrzen i koszty przechowywania,
- będziesz miał zapewniony bezpieczny i szybki dostęp do e_archiwum przez Internet.

 

ARVest jest modułem elliteq ECM Suite umożliwiającym zarządzanie cyklem życia dowolnego pliku komputerowego (w logice systemu DMS traktowanego jako dokument) oraz zeskanowanymi dokumentami papierowymi i przechowywanie wraz z ich metadanymi w bezpiecznym elektronicznym repozytorium.