Systemy
zarządzania
hotelami
i restauracjami
System
zarządzania
dokumentami
i WORKFLOW
Systemy
analiz
biznesowych
Integracja
i systemy
komputerowe
 

Moduł Hotel 360°Concierge

Hotel 360 Concierge

Aplikacja na tablety będące na wyposażeniu pokoju hotelowego, za pomocą których gość może skorzystać z kompleksowej oferty hotelu oraz usług partnerów hotelowych z nim współpracujących. Rozwiązanie ma na celu zaprezentowanie wszystkich atrakcji i usług hotelowych w multimedialny sposób, tak aby gość hotelowy mógł skorzystać z nich w trakcie swojego pobytu oraz zamawiać i rezerwować usługi hotelowe bezpośrednio z aplikacji na tablecie zlokalizowanym w pokojach hotelowych.

Zalety modułu Hotel 360° Concierge:

  • wdrożenie usługi self-service w której to sam gość dokonuje zakupu usług hotelowych bez konieczności bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z obsługą hotelu
  • obniżenie kosztów procesów związanych z udzielaniem informacji gościom dotyczących oferty hotelu, dostępnych usług hotelowych, reklamacji etc.
  • podniesienie prestiżu hotelu poprzez zastosowanie innowacyjnego i unikalnego rozwiązania wygodnego dla gości hotelowych i obsługi
  • zniwelowanie kosztów potrzebnych na aktualizacje tradycyjnych informatorów papierowych oraz ulotek i broszur reklamowych
  • zwiększenie przychodów hotelu
  • zniwelowanie bariery językowej między gośćmi hotelu a obsługą (wielojęzyczność systemu)

Wróć do poprzedniej strony